onsdag 13 juni 2012

Torekällberget

Haft en kanon bra dag på jobbet med alla barn och kollegor från avdelningen på Torekällberget idag! Riktigt lyckat :) Så kul att se så många glada barn på samma gång hihi.

Idag satt Elvira som klistrad med sånna där ploppar man trycker fast i en plstbräda typ (fattar ni). Ja annars ser ni ju på bilden ;)
Köpte de till Milton för många år sedan eftersom jag vet att jag bara äääälskade att pyssla med det när jag var liten. Men Milton har aldrig gillat det, men nu där emot Elvira!

Nu blir det någon form av stark värktablett för ryggen sen hoppas jag på en fet massage av älsklingen, ja eller han har ju faktiskt redan erbjudit sig då han vet att jag har sååå ont :( Mest ont på nätterna/morgonen sen lättar det upp en aning under dagen. Typ gravidvärk :/ Ja i bäckenet och nedåt. Det strålar, ilar och det lixom gör så förbannat ont! Denna morgon har hemsk, nästan så att tårarna kom men vipps så runt 11 tiden var det toppen. Men nu på kvällen känner jag värk igen. Det värsta är att jag typ lätt mig leva med det. Gick till läkaren i vintras men sen har jag inte gjort mkt mer. Värken har blivit en del av min vardag och har trix som hjälper mig haha, stört jag vet! Hoppas det blir bättre på semestern iaf.

Puss <3

Inga kommentarer: