onsdag 11 juni 2008

Big fot.

Sitter här med huvudverk på vänster sidan av huvudet, normalt. Måste vara de här vädret som kommit Hänger i luften hela tiden, trycker i huvudet och allmänt trist. Fan aldrig kan det vara sol mer än en vecka i streck.

Nu har man varit lång ledig. Fredag till idag. Okej i måndags blev jag hemma med snoriga Milton. Jäkligt segt faktsikt. Var nog skönt för alla att komma iväg idag. Jag till jobbet och Milton till dagis, ja för pappa Robin stukade foten igår när han var och såg på fotbollen med jobbet så han blev hemma. Klant arsel haha. Han blir troligtvis hemma veckan ut förmodar jag.
Köpte doppresenter till min kusins barn idag efter jobbet. Ska på Ekerödop på lördag. Trevligt. Köpte även en kjol från H&M. Kan även ha den som tubtop, tyckte jag var praktiskt. Så 2 i en lixom för endast 149 kr.

Ledig imorgon igen. Hade planerat att bara ta det super lugnt och sova med Milton på dagen men om jag känner mig själv rätt så blir det något annat tokigt. Typ åker och shoppar eller städar som en tråkig kärring. Robin kommer väl ligga raklång på soffan hela dagen så det blir väl passa upp på honom, bläähäää.

Usch och fy säger jag bara...... mina ballerina skor OCH min fötter stinker varje dag. Okej tvätta fossingarna kan jag göra varje dag men orka tvätta skorna i tvättmaskinen varje dag, näää!!

Inga kommentarer: