fredag 12 september 2008

Jävla medicin!!!!!!!!!!

Usch och fyyyyyyyyyyy för medcin. Det gör att man mår dåligt. Iaf när Milton för stunden hatar mig och grinar som aldrig förr. Hoppas han aldrig mer blir sjuk för jag vill aldrig mer ge medcin iaf inte på morgonen innan man ska lämna han gråtandes på dagis och åka till jobbet utan att kunnan trösta honom i sin armar. Första gången på länge som jag fått riktigt dåligt samvete. Vet innerst inne att jag inte ska ha det men just idag kändes det inte bra. Kanske är det lite omedveten nersositet inför första dagen på jobbet på länge så här efter 3 veckors semester. Allt har en logisk förklaring såklart. Men ikväll ska jag iaf bara mysa med min lilla plutt. Pussa och kramar på honom tills han somnar i min famn. Älskar honom över allt annat så det känns som en knivhugg i hjärtat att lämna han sådär ledsen på dagis när man varit ett monster hela morgonen.

Inga kommentarer: