måndag 23 mars 2009

Som ny.

Nu när Milton sover i Sitt rum i Sin säng på nätterna och jag och Robin kan breda ut oss hur mycket vi vill i vår 180 säng är man verkligen utvilad på morgonen. Som en helt ny människa. I lördags vaknade jag och Robin före Milton, kl 07.30. Vi var pigga och utvilade, helt sjukt. Aldrig hänt förrut när vi låg och trängdes alla 3 i en 140 säng. Jag hoppas det håller i sig länge nu att han vill sova där själv. Säkert kommer det en period då kan vill komma och sova mellan oss men man får ta vara på de här nu med att få sova skönt. -
Jobbar rätt mycket nu. Personalbrist=mycket extra tider till mig. Imorgon ska jag jobba från 8-16. Ska knappt stå i kassan alls då utan bara hjälpa vår dekoratör med ombyggnaden av avdelningen. Ska bli kul som omväxling.
Nu måste jag ställa in potatisbullarna i ugnen så att dem är färdiga när Robin kommer hem och dessutom början Milton bli lite gnällig nu. Dags att återgå till barnlek och matlagning.

Inga kommentarer: