måndag 2 november 2009

Gravidhormoner.

Jobbigt med hormornsvängningar både för mig och familjen. Stackars älskling vet inte alls vad han ska göra. Satt på Max Hamburgare idag innan Maxishoppingen och kände hur glad jag var men samtidigt ville jag bara gråta. Fick inte det själv att gå ihop så jag började skratta åt det istället.
Älskling: -ööö jaha okej.

Känner mig som en hemsk grinkärring emellanåt. Har inte alls samma tålamod med Miltons trotts som jag brukar vara så duktig på. När han skriker har jag också lust och skrika lika mycket som han. Blir ofta så att jag sätter in han på hans rum tills han lugnat ner sig och då passar även jag på att räkna till 10 och andas djupa andetag.

Nu ligger miniprinsen på min axel i soffan och sover och den andra storprinsen på andra sidan soffan och tittar på "Grannfejden". Ska strax sova jag också. Imorgon ska jag förhoppningsvis få mitt nya schema med kortare arbetspass. Börjar 11.30 och kommer inte att jobba till 21 iaf. Nu får det vara nog på detta trams, nu får det vara klart och ordentligt fixat.
PUSS

Inga kommentarer: