torsdag 24 juni 2010

KLÄDPANIK.

Herregud vilken panik jag har idag efter kläder till morgondagens midsommarfirande. Ni vet paniken i kroppen när man absolut INGET INGET INGET alls har i garderoben som man tycker sig passa i??!! Paniken blir allt kraftigare när men dessutom inget finner i tusen olika butiker. Provade 428 plagg i varje affär som jag steg in i men fan allt satt som stryk. Kanske är det modet jag ej gillar eller så det bara fel på mig.
Efter mycket letande och provande fann jag 2 olika klänningar. Inget direkt Ooo wow över det hela men kan säga som så att det duger för lilla svängen hehe. Skor köpte jag också. Svarta sandaler med remmar, hört att det är modernt nu :) Man faller lätt ur modet under gravidtiden och en stund därefter då man ej kan har något för magen väller ut från byxorna.

Jag och Elvira var hemma hos ma&pa en stund på eftermiddagen. Tanken var att jag skulle stå och träna arslet av mig på mammas Crosstrainer men det blev istället en stunds vila i solstolen på terrassen och därefter fika bestående av 2 koppar kaffe, 2 bullar och 3 småkakor. Inte direkt min plan from the begining men men.
Får hämta nya krafter nästa vecka igen. Fast havregrynsgröten med linfrön i har jag faktiskt varit en baddare på vill jag lova :)

Nu på kvällen har jag joxat ihop en STOR mumsig tårta som jag skall ta med mig imorgon. Ska fira midsommar ute på Torö tillsammans med systrarna och deras familjer. Kusinerna får skojsigt ihop då.
Hoppas på solsken :)
PUSS!!

Inga kommentarer: