söndag 22 augusti 2010

BRÖLLOP

Igår var det Bröllop på hög nivå. Fullt ös från morgon till sent på natten precis som det skall vara på ett perfekt bröllop :)
Jag hade lovat att vara systers personliga chaufför under morgonen så det blev lite köra hit och dit, framOchtillbaka, fix och trix. Lyckades få på Abbe sina finkläder (puh vilken tur). Ja han gillar inte alls finkläder men ska sin ma&pa gifta sig får man fatiskt klä upp sig och inte springa runt i skitiga mjukisar, gympisar och fotbolls t-shirt. Men när allt var på tyckte han nog att han var så fin, alla andra hade ju så fina kläder också. Det roliga var att mot kvällen när barnen lekte hej vilt (2 st dagmammor agerade som barnvakt, mycket snällt) gick Abbes nya fina vita skjorta helt sönder i ryggen. Han tog i med all sin kraft när det gällde brottningen med kusinerna haha. Men hans ma&pa var glada att den var hel & ren under vigseln.

Det var en mycket härlig/rolig/trivsam stämning under hela dagen/kvällen/natten. Alla tal var jätte bra. Var bra variation på dem som fina/känslorsamma/roliga och sedan även några skojiga lekar på olika sätt. Fick många bra tips till alla mina vänner när dem någongång gifter sig :) Kan någon av er snart gifta er??!! Vill börja planera möhippa och skojiga tal/lekar snart ju haha. Visst är det mycket planering och fix bakom det hela men fan så kul också. Älskar sånt!! Ta er i kragen och gift er för faaaan....

I säng kom vi ca halv 3. Milton fick ryck inatt igen och grät var tionde minut. Inte undra på att han sov till 12 sen imorse. Frågade han imorse om han mindes att han var ledsen. Tyckte inte jag fick något bra svar som jag blev vettigare på. Den natten jag gav alvedon sov han faktiskt så kanske är det att han har ont någonstans?! Får testa utan alvedon inatt igen och se. Hoppas för hans egen skull att han sover bra inatt eftersom det är dagis imorgon för första gången på ca 8 veckor.
Det borde ha varit jag som skulle ha gått upp vid 8 idag då Elvira vaknade eftersom Robin drack på bröllopet och jag endast vatten. Men när kl slog 8 och sessan vaknade dunkade mitt huvud mer än det brukar när jag har druckit och mina ögon gick knappt att öppna, AJ! Robin fick dra sig upp helt enkelt. Tack älskling!
Men det var nog bara bra för honom eftersom han också ska tillbaka till verkligheten imorgon, jobbet. Dags att vända tillbaka dygnet kanske.
Ska kolla igenom bilderna från igår och sedan lägga upp endel här! Puss hej!

1 kommentar:

Emma sa...

2012 kanske d blir ett bröllop =) hihi.. puss