söndag 30 januari 2011

Kräk

Lider just nu av den mest långdragna kräksjukan i mitt liv :(
Den började inatt och håller fortfarande i sig. Jag brukar alltid bara kräkas på natten sen är det över men nu fan har jag varit uppe o sprungit o kräkts medans resten av familjen är vakna o pigga, känns inge bra.

Vitpepparkorn är skit och likaså 48 timmar också. Kräksjukan går INTE att försöka förebygga med massa skit som handsprit m.m!! Blir man smittad så blir man grrrrr :(

Ska ta o försöka ringa min pappa här emellan kräkningarna för han fyller år idag. Hipp hipp hurra ;)

Senare när jag mår bättre skriver jag om gårdagen få jag var bäst av alla tjejerna bowling trots inte spelat på ca 17 år haha. Puss!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

prinsarochprinsessor sa...

Krya på dig gumman

Vad dutti Elvira e som SA mamma GRATTIS KRAM KRAM