torsdag 9 juni 2011

Trött hjärna!

Idag har det varit jobb igen :)
Rätt död då klockan ringde 06.00 (alla i familjen). Robin lämnade imorse så jag slapp den stressen iaf hehe.
På jobbet var det lite sommaravslutning med familjefika o så, mycket trevligt i den heta värmen!!
Efter jobbet fick jag ta stressen med att hämta barnen då det stängde tidigare idag. Bara för att så hamnade jag självklart i bilköer, grrr, men jag hann :)

Blev hem en snabbis för att hämta lite grejer sen vidare hem till syster/man/barn på en mysig torsdagsmiddag (grill o glasstårta). Äldsta dottern Alma gick ut trean idag och börjar sen i höst i musikklass. Grattis till henne :)

Imorgon börjar jag ännu tidigare :/ Hjälp jag kommer somna kl 19 på en fredag haha. Elvira hade sovit 2 ggr idag. Lillpluttan då, jobbigt att gå upp tidigt...

Dags att sluta ögonen så hörs vi. Puss&kram

Inga kommentarer: