fredag 6 januari 2012

Skit telefon!

Bästa bilden idag med min Iphone 3GS från Disney on ice!
Ja jäkla piss kamera rent ut sagt :(
Men iaf så var det himla kul. Det var prinsessor o hjältar tema och jag älskade det ;) Milton med hehe....
Sen alla lockelser som kostar skjortan o halva slipsen avskyr jag. Någon form av plastsnurra som lyser för ca 170 kr som barn springer runt med hajar jag ej. Glad över att Miltons hysteriska utbrott endast varade i ca 10 min. Han ville "bara ha nått". Köpa bara för att köpa går jag INTE med på därför tyckte jag att det fick vara bra med choklad, chips o dricka.
Allt fick ett bra slut ändå o han förstod.

Fortsatte kvällen hemma hos oss med fina vänners o deras barns sällskap :)
Korv med bröd o massa godis, glass o vin gör oss damer.

Nu ska jag fortsätta titta på Hipp Hipp o skratta lite :)

Puss på er <3

Inga kommentarer: