fredag 15 januari 2010

Envishet.

Är hemma en kort stund nu innan vi ska bege oss till syster på kalas.
Hittade det vi skulle inne på Åhlens dvs present till Calle och såklart några bebiskläder på REAN. Lyxigt nog bjöds det på tårta i lunchrummet också. Så det blev en trevlig fika med några kollegor också för mig och Milton.

Jag har nu ätit lite sen lunch och bytt om till lite mer festliga kläder. Milton har dock inte gjort mycket än men är nog på god väg efter endel tjat. Han har hittills städat upp allt han har röjt runt med. Det låg klossar, meckarsaker, plastdjur och kläder över hela lägenheten. Nu är det endast klädombyte och maten kvar. Maten blir kul att äta, är väl iskall vid de här laget. Var ett tag sen jag ställde fram den på bordet. Jag som ringde syster när vi kom hem och sa att jag och Milton kommer tidigare än alla andra men just nu verkar det som att vi kommer precis samma tid eller tom senare än alla andra eftersom han inte gör som jag säger.

...............

Nu är kläderna på, yes yes yes!!!
Ojsan han sätter sig tom vid bordet nu, yes yes yes!!! (får väl se om det slinker ner något eller om det endast blir lek med maten) Herregud så segt det går, att det är så svårt att stoppa några tuggor i munnen. Jaja nu är han på G iaf. Ska väl raca iväg snart då. Puss hej.

Inga kommentarer: