måndag 11 januari 2010

STÅLKVINNAN??

Trodde jag var en stålkvinna tills idag då jag fick inse fakta och gå hem från jobbet och bli sjukskriven på nytt. Förra veckan gick väl an men idag kände jag verkligen att det inte är värt det. Har sådan värk på kvällarna och nätterna då jag har jobbat så det är inte kul då att åka till jobbet då man vet att man kommer lida sen.

Kom hem för 2 timmar sedan och är redan rastlös det är väl mitt stora problem. Familjen är hos svärföräldrarna och jag hemma alldeles själv. Redan ringt runt som en dåra och pratat skit med vänner för att sysselsätta mig på något sätt. Ska försöka att komma iväg på vattengympa nu i veckan oavsett jag får uringvägsinfektion eller svamp för JAG VILL RÖRA PÅ MIG! Att vara i vatten sägs vara himla bra och skönt för gravida. Visst har min barnmorska sagt att jag skall undvika det pga känsligt underliv men vad I HELVETE SKA JAG ANNARS GÖRA?! Testar 1 gång och se vad som händer. Kanske funkar det denna graviditet, kanske inte. Till en början ska jag hitta mig något att bada i också. Min mini bikini är för tok på liten. Köpte en minimal i somras då jag rasade i vikt så den är bara att glömma. Nu 18 kilo tyngre med enormt arsle måste jag ha en ny.

Jajajaja nu kommer familjen hem. Puss hej.

Inga kommentarer: