måndag 1 mars 2010

1 Mars.

Inte blev det någon februaribebis utan det blir ett litet marsbarn.
Snön vräker ned och jag bara hatar det. Snön som precis var på väg att töa bort och så kommer DET MERA HELVETES SNÖ OCH FÖRSTÖR GRRRR!!! Hade tänkt att Milton och jag skulle ut och på lite ärenden idag men jag orkar inte äns tänka på att klä på mig och gå ut i detta snövirvel och borsta bort allt elände på bilen. Blir en pysseldag inne.
Madde min vän var här på lite lunch tidigare och lite kaffe. Fast jag och lillprinsen hade precis ätit frukost så vi stod över lunchen men tittade snällt på när Madde åt. Tydligen har vår lilla flicka i magen namnsdag idag hihi :) Tänk om hon ändå ville visa sig snart då.
Snart dags för korvmedbrödlunch för mig och lillprinsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

madde glom inte att skicka ett mess nar det narmar sig, jag borjar bli nervig har i varmen!!!! puss!