söndag 15 maj 2011

Stolt!

Milton har idag varit på cirkuskalas hos en dagiskompis därefter plask&lek. Idag gjorde han enorma framsteg i vattnet. Nästan så att hjärtat mitt stannade. Han doppade nämligen huvudet under vattnet :) Han brukar få panik det bara rinner en liten droppe på hans ögon. Duscha med schampo sen gick också som en dans på rosor!
Halleluja!!!!! :)
Elvira det lilla matvraket får man typ duscha efter varje måltid. Hon äter med hela kroppen hehe. Duktig är hon som nu äter själv med sked o allt o att maten faktiskt kommer in i munnen, visst hon dräller massor utanför som hon gärna geggar med sen ;)
Sist kvar vid bordet är hon varje gång, både hemma o på dagis.
Tänkte nu igen börja röra lite mer på mig. Nu när värmen är här så ska jag se till att gå ut o gå mkt eventuellt jogga lite om blåset säger Ja till det. Kanske får med mig någon till gymmet för att köra styrka?! Need help... Annars får det bli bodypump.
Men idag är idag och tror jag gör iordning lite chokladpudding ;)
Puss hejj!

1 kommentar:

Rut-Knut-Tjut sa...

Vilken liten sötis!