onsdag 25 maj 2011

Tonåring!!

Känns som att man kommit in i jobbet väldigt bra nu med mycket. Synd att mina tider då är slut :( Ska hitta mig ett nytt snart, lovat mig själv de!
Men kommer absolut minnas alla söta barn jag myst med nu i snart två veckor!

Var på vårfest (dock inomhus pga regnet) på Milton & Elviras dagis idag. Farmor följde med som vanligt när det är tillställningar där ;) Blev popcornhjul & fika. Ansiktsmålningen ville Milton hoppa över.

Snabbt hem för att hämta allas finkläder (kalas hos systers son elias) som vi packat på morgonen, vidare ned till Tumba C för att komplitera födelsedagsbarnets present. Elvira var faktiskt typ världens jobbigaste unge då Grrrrr!!! Skrek så att varenda människa tittade snett & undrade om jag var elak mot henne typ :/ Släppte jag ned henne på golvet sprang hon iväg & blev vansinnig om jag bar upp henne. Napp & snuttis kastades hejvilt hela tiden.
Svettig som fan åkte jag iaf därifrån med två st helt okej grejer (1st skjorta, 1 st t-shirts). Glad att Elias uttryckte sig så som "Å fett coola". Bra betyg från en nybliven tonåring!

Kom hem alldeles försent (för kidsens del iaf) men dem var super trötta så dem somnade fort efter duschen.
Borde själv lägga huvudet på kudden nu då jag börjar 07.30 imorgon men allt kaffe jag druckit idag har nog inte gått ur kroppen än hehe.

Puss&kram

Inga kommentarer: