söndag 2 oktober 2011

Nytt kök.


Har påbörjat bygget av ett kök till Milton och Elvira. Fick jätte mkt inspiration av Annelie som fixade ett jätte fint till Corris när hon fyllde år nyligen. Det jag vill tillverka ser ut ungefär som på bilden. Dock endast halva det fast plussa på lite andra fina detaljer så är det klart :)
Ja eftersom Elviras leksaker förvaras i vårt vardagsrum (bor ju bara i en trea) kan det ju vara lite kul med snygga grejer om ni hajar. Till detta nya exklusiva kök behövs såklat massa trämat som det finns en hel värld att välja mellan. Ett måste är iaf ett kakfat (helst 3 våningar) med olika sorter av muffins/bakverk.
Några få grejer kvar att inhandla bara. Annelie hade ju så mkt material kvar som jag har fått köpa av henne så jag har sluppit åka runt här o där o letat lixom. Tack tack tack för de!!
Har bara lite beslutsångest över om jag skall köpa en bänkskiva eller ej?! Blir ju ännu coola då såklart men vi får se vad jag hitta till bra pris. Detta får helst inte skena iväg allt för mkt som det lätt kan göra.
Ååååå detta projekt är sååååå himla kul!!!!

Inga kommentarer: