måndag 3 oktober 2011

Överskottsenergi?!

Som sagt så somnade jag nääästan i bilen idag. Vidrig känsla :/ Innan jag o Milton hämtade Elvira på dagis efter logopeden blev det milkshake, kaffe o äppelpaj på Max för att få sig en sockerkick så att vi skulle kunna ta oss hela vägen hem. Det hjälpte otroligt bra!!

Hemma kom jag igång. Röjde iordning lite, tvättade, lager super god köttfärsås, dukade upp med tända ljus, badade båda barnen, gjorde ett försök med att beställa dem där coola skorna (från tidigare inlägg) till Elvira från en amerikansk sida och nu tittat på Hollywoodfruarna. Var fick jag energin ifrån?! Borde sova djupt som ett litet barn just nu med tanke på extrem sömnbrist.
Nä fan nu får jag sluta skriva massa strunt och gå o knoppa. Tror faktiskt cocilanan börjar ta sig nu...
Denna natt kan ju bara bli bättre än förra!!!!

Inga kommentarer: