söndag 13 november 2011

Godis ;)

Busigt värre att ge barnen godis på en söndag va?! Hihi.
Milton var så förtvivlad över att han somnade från allt gott igår. Ja eller han vaknade upp vid 23 o tryckte i sig några stycken innan han sedan somnade om för natten. Lovade honom att vi då skulle fuska lite idag ;)
Elvira fick några choklad o blev världens lyckligaste!

Hela för/eftermiddagen har vi bara tagit det lugnt. Jag har letat efter perfekta kakfatet i trä med träbakelser på till Elvira i julklapp. Hittade o beställde så check på de!
Robin o Milton har lirat Playstation medans Elvira sov middag. Därefter lite lunch, godis, "mjuka stunden" för mig o Milton (logopedövningar), lite städ osv.

Nu sitter jag o tittar på min duktiga Milton som kämpar så fint vattnet här på plask&lek. Efter här åker vi raka vägen hem till min kära lilla Jessika som lagar väldens godaste köttfärssås till oss :)

Puss <3

3 kommentarer:

Farmor Anne sa...

Klart han ska få godis FAST de e söndag när man har missat lördagsgodis-mys.Puss till dom goa ungarna!! <3<3

Maria sa...

Såg ett äldre inlägg som du hade skrivit om thuja d6, blev din son av med dom med hjälp av thuja? Ska testa idag på min son

Madde sa...

Ja han blev med dem på ca ett halvår! Anände både pillrerna och dropparna.