torsdag 17 november 2011

Krångel.

Haft problem med mailen några dagar på telefonen. Kan ej öppna upp eller ta emot mail helt plötsligt :/ Nu gick det iaf att skicka men kan fortfarande inte öppna upp dem, skumt!

I tisdags gick jag och åkte på den hemska kräksjukan :( Fy satan vad äckligt och jobbig den är. Efter flera timmars kräkande sov jag typ i 100 år därefter feber och fruktansvärda kamper i hela kroppen. Gårdagen spenderades i soffan precis hela dagen, liggsår??!! Hahaha.
Idag känner jag mig mkt bättre men fortfaande lite seg. Kanske inte så konstigt då jag knappt har ätit något sen i tisdags. Elvira fick iaf vara hemma med mig idag. Milton ville inte alls tråkigt nog så han gick med Robin kl 7 till dagis lixom. Tänkte hämta hem han rätt tidigt iaf när man ändå har möjligheten till de.  

Får se här om man känner sig pigg på städning efter lunchen eller om det blir vila med Viris ;)
Kanske orkar man baka? Hmm mkt man blir sugen på när energin sakta men säkert är påväg tillbaka igen.

Puss då!

Inga kommentarer: