tisdag 1 november 2011

Sjuk!

Blev hemma idag för att verkligen vila. Igår var jag ju alldeles svimmfärdig hela dagen och natten den var minst lika yr :/
Bestämde mig imorse för att vila upp min kropp då den sagt ifrån lite grann känns det som.
Somnade som en björn i soffan framför Nyhetsmorgon efter att ha lämnat barnen på dagis. Frös, svettades, frös igen osv. Men när jag sen vaknade upp kände jag mig ganska så bra!
Blir jobb imorgon.

På torsdag är det spökfest på barnens dagis och Elvira får vara en mus haha. Hon uppskattade verkligen det då hon går runt o härmar dem flesta djur nu förtiden. Ha Milton tar nog sin dräkt att fick förra Halloween.

Middagen är redan uppäten, barnen ritar och jag borde fixa i hemmet MEN tänker inte hålla på att röja bara för att det finns till tid till det idag. Då blir jag väl dålig igen. Tänker bara ta det så lugnt som det bara går. Lite lek med kidsen på Miltons rum blir det snart när disken är fixad som är det enda måste idag :)

PUSS

Inga kommentarer: