söndag 18 december 2011

2 st trotsiga kids!!!!!!

Herrejösses vilken helg. Trots från 2 st samtidigt! En snart 2-åring o en snart 6-åring :/
Mitt tålamod har tyvärr legat på minus denna helg så det har väl inte gjort de bättre. Imorgon är det nya friska tag har jag bestämt!
Inget blir bättre av en arg mamma o pappa. Men helvete ibland går det bara inte, inte mer än mänskligt.
Milton gnäller om det mesta, retas HELA tiden med Elvira, allt är äckligt och han hatar alla kläder, vill inget o allt är såååå jobbigt!!!
Elvira försöker styra hela familjen, ska välja allt o göra på sitt sätt, häller ut mat o dricka MED FLIT, skriiiiker om någon bara snuddar vid hennes saker o säger nej o skakar på huvudet om allt. Hon är inte blyg med att gå på Milton när han retas heller. Rivs, slåss o spottas :/

Ja enligt allt på Google så är allt detta super normalt för deras ålder och det går över. JA JAG VET DE MEN JAG BEHÖVER MERA KRAFT!!!!!
En vecka till julafton lixom, passar inte nu.
Men som sagt imorgon ska jag plocka fram den där supermamman inom mig som klarar allt ;)
Vill ha en fridfull jul.

Självklart har vi stunder under dagarna som helt underbara o lugna med men just nu tar det onda över. Lägenheten höll på att explodera efter middagen haha.
Dem båda somnade tidigt (ca 19). Det behövdes för både dem och oss föräldrar ;)

Puss puss!

Inga kommentarer: