fredag 9 december 2011

Tokiga Ipren.

Ipren är lurigt som all medicin. Man tror att jag plötsligt blivit frisk när den värker så passar man på (iaf jag) att göra massor medans man mår Ok lixom.

Gick hem från jobbet idag vid 12 och åkte hem o sooooov. Ja asså jag mådde piss o hade feber. Länge sen jag kände mig så svag i kroppen. När jag vaknade var jag helt väck :/

Hämtade iaf barnen vid 15 och åkte o handlade fredagsmyset samt mat med hem från donken. Mådde lite bättre efter hamburgaren så tog med mig båda barnen ned i källarförrådet 2 ggr för att rota fram julgranen o allt tillbehör. Maken min är på julbord med jobbet så det blev till att slita o konka själv, satan va tungt allt var!! Efter ca 30 min fann vi allt vi behövde :)
Trixade ihop granen med fot, ljus o så (ja de e lite fix med plastgran) men nu börjar jag känna mig helt mör igen, blähä. Iprenhelvetet har nu börjat ge vika....

Glitter, gulor o allt fint tar vi imorgon innan Miltons fotbollsträning. Ja barnen har dunat in här i soffan bredvid mig. Sötisarna mina orkar sällan vara vaken längre än 20.00 längre. Inte äns helgen!

Chips & Idol för mig då!

Inga kommentarer: