lördag 31 mars 2012

Ny vecka

Detta inlägg skrevs i måndags kl 17.00. Varför det ej blev publicerat vet jag ej :/

"Ja då kör vi igen då, jobb + plugg som bara den. Nya uppgifter att sa sig an och nytt tänk. Hoppas att det inte blir lika jobbigt som förra veckan. Nu vet jag ju hur skolsidorna fungerar och jag hittar in till Sveavägen utan problem ;)
Får snart veta hur det gick på mitt eng test jag gjorde i onsdags, snacka om nervöst!!!!!

Vill ge en tanke till min sambos fina farmor som ligger på sjukhuset och väldigt illa däran :( Hoppas jag hinner träffa henne då jag hade tänkt att åka i helgen?! Robin skall dit imorgon (Eskilstuna) med sina föräldrar. Jag behöver ej ta stängningen på jobbet då utan kan hämta hem mina små troll <3

Dags att dricka upp min latte från espresso house sen promenera mot skolan.

Puss o hej!"

Inga kommentarer: