lördag 24 mars 2012

Sovit

Ojoj vad trött jag var igår. Sjuk känsla. Blev en mysig kväll innan jag tokdecka. Vi åkte och tittade i leksaksaffären och fann en cykel till Elvira. Såg att sopbilen varit utanför oss så nu kan man gå ut och cykla :) Sen blev det ett restaurangbesök på kolgrillen i Tumba köpcentrum. Inte ofta man går så med barnen. Kanske inte de mest glamorösa haken men riktigt mysigt iaf. Barnen skötte sig alla tiders. Mina ögon började smått gå i kors och trötthetsillamående började tillta.
En sväng förbi Gulla Villan för att hyra film till Milton blev det efter en god middag. Kung fu panda 2 och en glass!!!
Efter endast 10 min av filmen somnade jag in tungt som sjutton. Vaknade upp vid ca 03 och gick då in till sängen.

Idag är en ny dag och jag mår bra :) Får se vad denna dag erbjuder!

Inga kommentarer: