söndag 25 mars 2012

På banan igen

Haft två dagar utan plugg nu, fredag och lördag. Somnade som sagt kl åtta i fredags så sömn har jag fått.
Igår var det tjejmiddag hos finaste Annelie. Jag hoppade över alkoholen och drack några lite coca cola istället. Konstigt nog kände jag mig ändå bakis när jag vaknade imorse?! Tänk vad lite stress kan skada hjärnan och kroppen, fy fasen!

Kom ändå igång bra efter en mysig frukost med familjen. Tittade på lite alternativ inför sommaren. Lutar starkt åt Vimmerby en vecka. Har mailat en tjej om ett hus nära Astrid Lindgrens parken så hoppas det finns ledig isf drar vi dit :) Blir självklart Töris massor också och annat smått & gott Men sommarens höjdpunkt blir då Vimmerby.

Våffellunch hos min ma&pa med familjen (är här nu). Pappa har hjälp mig lite med pluggandet. Som alltid ställer han upp. Delade med sig lite av hans tankar osv gällande några svenska texter.
Nu känns det som att bara kan bli bättre. Var på tok för mycket information om samtliga kurser förra veckan. Tog på krafterna! Nu är det bara att hitta ett bra sätt att lägga upp sina studier på. Ikväll skall jag börja skriva på första Svenska inlämningen som skall vara inlämnad på tisdag. Men också göra en liten mindre engelska uppgift. Den får min kära sambo ta och hjälpa mig med om det här skall bli något G i den kursen.

NU KAAAAAFFFFFFEEEEE!!!!!!!

Inga kommentarer: