onsdag 9 april 2008

Avlopps stank!!!

Tog en tripp ut till Hölö igår hem till Annelie & Cornelia. Sofia & Texas kom dit också. Blev ungspannkaka och marängsvisch ;) nam nam. Pratade lite blajblaj typ barn, flytt, E ämnen.
Hemma blev det hamburgare inne hos grannarna. Heta diskutioner där med haha. Fan vilken ljudvolym då. När Milton slocknat tittade vi på "27 dresses". Töntigare film får man leta efter och den har man velat se jätte länge nu.


Idag lämnade jag in en skrikande Milton på dagis och åkte hem till Sandra och bebis Dasiy. Hon sov i stort sett hela tiden jag var där dvs från 9.30-14.30. Var bara vaken är hon åt sin erstättning. Hann hålla i henne lite iaf och ge mat. Blir mera en annan gång.
Sandra och jag drack kaffe, kaffe & kaffe. Åt ekologiska bondkakor och kokostopp, ja å den var inte lite mäktig. Orkade inte äta upp hela toppen för då hade jag spytt ner hela lägenheten. Vi tittade på olika sopor på tvn haha kul liv. Men är man besatt av "våra bästa år" så är man.


Hemma blev det städning som vanligt. Disk, vika in tvätt, dammsuga. Robin fick ta skit görat när han kom hem. Ta bort äckligt damm bakom torktummlaren/tvättmaskinen. Det luktar nämligen avlopp/kiss i hela badrummet, har gått och undrat var det kommer ifrån nu några dagar.... nu vet vi!! Från tvättmaskinen. Luktar pyton där bakom. Så jag ska snart göra som det står i bruksanvisningen, köra en tvätt utan kläder på 95 grader, då ska illaluktande försvinna. Hoppas vi lyckas.
Ätit middag och sitter nu och väntar på att Bolibompa ska börja.


För er egna skull säger jag bara: Undvik att äta så många E ämnen som ni bara kan. Rent dödligt, blodförtunnande, cancerframkallande, ger klåda på kroppen, astma, hjärtsvikt, derperitioner, sömnsvårigheter m.m.
Se upp för
E-621-635 E-450 E-327 E-535,36,38 och alla andra dumma konserveringsmedel + färgämnen vi stoppar i oss dagligen. Ta hand om er nu!!

Fan ingen LOST ikväll vad ska man då titta på??

3 kommentarer:

Bubblan! sa...

a hahahahaha
jag dör av skratt

spytt ner hela lägenheten, ahhahah

ja man fick en sån känsla!

Bubblan! sa...

derperitioner


vad e de

Madde sa...

haha jag menade deperitioner, eller hur stavar man??