torsdag 10 april 2008

TRÖTTIS!!!

Somnade som en stock igår kväll när jag skulle natta Milton kl 20. Vaknade igen kl 22 när Robin kom hem från Jonas. Skulle då försöka somna om igen på riktigt men tror ni det gick nääääääää... låg och vred på mig i timmar innan jag somnade. Då var man lagom seg imorse istället.
Milton vaknade 06.30. Satte han i soffan framför barn tvn och däckade i sängen igen. Ögon gick inte att öppna, dom var som fastklistrade. Men strax före 8 var jag tvungen att knata upp. Milton hade bajsat och ville nog har frulle dessutom. Han fick sin frukost men jag väntade för jag var fortfarande alldeles för trött för att äta.
Nu är kl 10 och har precis ätit min frukost. Detta blir nog världens mest segaste dag trot jag. Madde ställde in sin lunch med mig idag, attans järnspikar vad trist. Grått och trist väder, vad ska man hitta på??? Blir väl leka med bilar och spela lite fotboll kan jag tänka mig =) Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: