måndag 7 april 2008

Helgens bravader.

Lördagen började med ett hett pass spinnX och därpå lite solning. Härlig morgon!!

Robin åkte sen iväg hem till Madde för fixa hennes socklar. Själv somnade jag med Milton. Skulle natta honom men somnade visst. Skönt, speciellt på mensens första dag ZzzZZzzzZ.

17.30 var det bokning på Hard Rock Cafe. Åkte bil in med Madde. Rira Annelies 24 års dag! Å så var det ju de här med menyn, allt var på engelska. Jo men visst det klarar ju jag NOT! Är näst in till sämst på engelska men jag fick god hjälp av mina väninnor som tur var. Blev nån slags kyckling fajitas. As gott verkligen. Värt pengarna. Tror dom allra flesta var nöjda förutom födelsedagsbarnet själv. En halv taskig köttbit med poatismos och en påse broccoli. Stackarn, men hon tog igen det sen med en efterrätt som var helt underbar. En bira sen vidare till en bar (storstad). Där blev det härliga drinkar tillsammans med gänget. Några droppade av redan där men jag höll mig kvar ända tills det blev bestämt att vi åker till Tbs´s. Då tog jag tåget hem till sängen.

Fick sovis till kl 10 dagen efter. Snälla prinsar jag bor med. Blev lyx frulle med grannarna vid 11 snåret innan vi åkte en liten tripp med Robins päron. Fortsatte mot Madde som ville ha klart sina socklar. Fikade och tittade på när Robins spikade.
När Milton inte längre va på humör tog jag bilen hem. Satte igång och rensade ut alla skåp typ. Kläder, handdukar, lakan m.m. hivade jag iväg till fattiga barn. Mer luft och utrymme i garderoberna nu. Ikväll är det Robins tur. Han har typ 411 tshirts men använder kanske 12. Där finns det och kasta.
Idag har det inte särskilt mycket. Tog en liten prommis på förmiddagen till lilla Pressbyrån för att köpa mjölk & smör med Milton. Han fick leka lite i sandlådan sen in för lunch. Madde kom förbi också, inte för min skull utan mer för Miltons skull hehe. Jag är van....
Ikväll blir det träning igen. Lägger in femmans växel nu inför sommaren.

2 kommentarer:

Bubblan! sa...

edwards har också massa skit tröjor, typ 678 som han inte använder, varför spara på dom liksom!

Madde sa...

ja precis varför?? han säger bara: jo nån gång kommer jag använda den kanske när blablablabla hahahaha bullshit!!!