onsdag 30 mars 2011

H&M

Idag kom paketet från h&m :) Gissa om både jag o barnen blev glada?! Sen dessutom shoppade jag lite till barnen på h&m i Tumba C. Nu har dem sommarkläder så de skriker om de iaf Elvira. Milton behöver kanske några shorts till annars är allt fixat. Kommer upp några bilder senare på fina inköpen.

Idag har jag fått pencilin för mina bihåler sen varit på babysim + shopping o lunch med bästa mammamaffian hihi. Fick oss ett gott skratt när Jessika provade kläder ;) nä men den svarta dressen gumman var nice!!

Föresten var min prins Milton typ världens bästa kille hos tandläkaren idag!! Han tyckte tom det var KUL! Satt i stolen helt själv och gapade jätte bra. Inga hål heller :) Stolt mami o papi ska ge honom en leksak från Ica Maxi.

Hörs sen då! Puss.

Inga kommentarer: