torsdag 25 juni 2009

3 åringar haha

Bajsdag på jobbet idag. Blähä, hatar skit. Faaan vad allt kan bli fel då, eller ja ändå ganska rätt.
Äh skit samma.....

Syster kom förbi med Abbe på kvällen så han och Milton har röjt som galningar. Så kul att se. Biltokigare grabbar får man nog leta efter. Abbe vägrade nästan släppa bilen när han skulle sova. Tillsut la han den brevid huvudkudden och jag fick klia honom på ryggen till sömns. Milton fick somna i soffan med pappa. Ja det gick ju inte särskilt bra att få dem att somna tillsammans i samma rum. Fick ge upp efter ett antal tappra försök. Blev bara bus varje gång jag lämnade rummet. Men nu sover de små liven och jag hoppas dem sover läääääääänge imorn.

Imorgon blir det picknick på stranden (Lida). Abbe ville tydligen fiska krabbor haha. Gullunge. Bästis får göra mig följe med grabbarna. Hjälpa till att hålla koll på dem i vatnnet och så. Ja Milton är badkruka men Abbe därimot är tydligen crazy sa syster innan hon drog (tack). Så tydligen blir det en hel del bada för mig också imorgon. Hoppas nu att det är varmt i vatnnet då så man slipper frysa rumpan av sig.
Puss och Godnatt!

Inga kommentarer: