måndag 22 juni 2009

Off.

Ja sommaren är här och är helt off på att sitta här och skriva om dagarna/kvällarna. Vill så mycket annat än att sitta vid dumburken och glo, men nu när jag ändå gör det kan jag väl skriva ett par rader.

25 år har man fyllt och midsommar har också hunnit flyga förbi. Nu väntar jag bara på min hela veckas semester som jag har i sommar. Ja eller några dagar hit och dit i veckorna har jag också som jag ska vara på till max. Semesterveckan blir tillbringad i Turkiet med familjen. Bada "lilla poolen" (som Milton säger), äta glass, sola, NJUTA, äta GOOOD mat, mysa och ta hand om varandra.
En helg på "Rogges" i Strängnäs ska också bli av för mig och älsklingen. Fick i present av alla super goa vänner i 25-års present. Romantisk helg med chamange och bubbelbad i lyxsviten. 3-rätters middag och en promenad på stan, kan det bli bättre än så??!! Nej precis, det är PERFEKT.
Grovrengöring i facet ska jag boka in nu innan Turiket är tanken. Fick av systra mi i present. Ni vet, trycka ut alla vidriga porer och skit så man ser någolunda ut till semestern. Aaah ska bli så härligt att få gå till en riktig hudvårdstjej som klämmer och klämmer.

Nu ropar Milton här i från rummet att jag tydligen är "jätte sjuk", så jag måste springa in och leka lite doktor med min lilla skruttunge. Sen när pappa Robin kommer hem ska vi åka och köpa oss en portalbel DVD spelare som vi ska ta med till Turkiet till Milton i sommar. Då kan han ligga och titta på film på kvällen i sängen medans jag och älskling sitter på balkongen och dricker ett glas vin eller två.
Puss på er i sommarvärmen!

1 kommentar:

Bilberg sa...

Ja puss på er i sommarvärmen och till min söta söta Milton Bilberg.
Han heter så säger han mycket roligt tycker jag. Han som älskar bilar ska ju heta så med. Han är så underbar att vara med ensam tänk 3 hela nätter fick jag ha honom. Längtar till nästa gång kanske när ni åker till Strängnäs. Hör av er om det.
VARMT GRATTIS TILL PAPPA ROBIN SOM FYLLER 25 ÅR IDAG. HURRA! HURRA! Vilket väder du får. Ha det så mysigt ikväll hela familjen. GRATTISKRAM från Betty och Anders