torsdag 4 juni 2009

Regn regn regn.

Jaha då var man nybliven tjugofemåring. Känner jag mig äldre, smartare och rynkigare?? Nä inte alls. Känner mig precis som vanligt. Ingen förändring överhuvudtaget. Kanske kan yttra mig om saken när jag fyller 30.

Pissigt väder har det varit nu ett par dagar men vad fan gör det när jag ändå har varit instängd på jobbet hela dagarna. Inga fönster nere i källaren och tur är väl det sådana dagar då det bara regnar ute. Vill inte se skiten. Har varit mycket folk nu när regnet öst ned. Ingen vill vara ute och sola som är mycket förståligt så istället shoppar folk som galningar.

Fick jätte fint halsband + örhängen av kollegorna i present. Idag fick jag även ett gulligt kort och en god bakelse av söta Maria. Skrutten är så söt och go. Tänk om alla var som henne då skulle det absolut inte finnas något bajs på denna jord, endast massor av positiva, glada och spralliga människor som studsar omkring på moln varje dag. Aldrig ser man hennes mungipor hänga långt ned, aldrig att hon går runt och suckar över att hon är såååå trött eller sååå hungrig som många kan göra vissa dagar. Bästa kollegan som ger oss mycket värme, skratt och positivitet.

Imorgon åker Milton till töreboda med farmor & farfar över helgen. Så skönt att jag fick vara ledig på lördag. Då ska jag verkligen sova ut på morgonen. Blir då pigg och glad till kvällen då vi tjejer ska ha skoj på min tjejmiddag. Har hört att det INTE ska regna heller. Nu ber vi till Gud att det inte ändrar sig för då blir jag arg GRRR!!!

Nu är det dags att hoppa i säng. Måste vara utvilad så jag orkar jobba mitt 10 timmars pass imorgn också. Puss

1 kommentar:

anne (snart 47) sa...

man är inte äldre än vad man gör sig,som man säger!!! ;)