måndag 4 april 2011

En unge i minuten.

Gud vad jag vill föda barn igen när man ser de programmet. Minns känslan så starkt när man ligger där med värkar och bebisen kommer. Klart det bästa som har hänt i livet. Skulle kunna föda barn varje månad bara för att bli extra påmind om vilket lyckorus som sprids i hela kroppen när man ligger där. Nu har ju jag också haft 2 st bra förlossningar så det säger väl lite varför jag vill va där igen :)
Förhoppningsvis blir det ett barn till någon gång innan det är försent. Inte nu på några år iaf.
Puss från en bebistokig mamma eller ja förlossningstokig också hehe ;)

1 kommentar:

Jannie sa...

ha ha ha Samma här!
Kan föda hur många ungar som helst!
Bästa upplevelsen någonsin!
men vid närmare eftertanke,så är det nog inte min grej att ha en 20-30 ungar...ha ha ha
Men att föda de gör jag gärna!