tisdag 12 april 2011

Tankar.

Blev solariet innan träningen idag. Skönt att komma hem tidigt ibland.
I solariet somnar jag eller ligger och grubblar på livet. Idag blev det grubbel över Miltons 5 årskalas för kompisarna. Allt bli så tokigt i år eftersom han fyller på påskdagen. Inte kan vi ha kalas mitt i påsk heller. Skulle kanske varit bra att ha som nu i helgen men det är ju på tok försent att tänka på de nu :/ Helgen efter han fyller är det valborg. Ja folk åker väl antagligen iväg till landställen/bekanta m.m men blir nog ändå på söndagen då. För helgen efter det far vi iväg på Vinylkryssningen då min rockfarsa ska spela med sitt band (så stolt dotter).
Men iaf så måste jag kolla upp om äns lokalen är ledig första maj och sedan skicka iväg inbjudningar fort om den nu är det. 
Hoppas självklart på att så många kids kan komma så det blir ett riktigt KALAS!!
Tänkte köra med något tema men det blir nog till att fråga Milton först innan det shoppas grejer. Själv tänker jag "disco". Neonfärger på dukarna, göra det lite mörkt i lokalen, ta ner Miltons discolampa, discomusik och dansstop MEN får se om 5 åringen själv tycker det låter som en bra idé ;)

Despret på tur...

Inga kommentarer: