lördag 16 april 2011

Party :)

Japp då var det snart igång. Jag och Robin är duschade, påklädda och nästan klara för en partykväll hos lilla Mange. Sitter hemma just nu och väntar på att Robin ska hämta en pizza från pizzerian. Hittade en riktigt gammal skiva "jessikas partyhits 2" haha. Tror fan inte hon ha bränt dessa låtar för det är precis MINA låtar som typ Carola, cascada m.m men den var nog som Robin trodde till någon fest hon och Benny hade på deras land för tusen år sedan. Vi brände nog den ihop I think. För några låtar är då INTE mina som tex "pusch it".
Kul att lyssna till minnen ;)
Känner att det är dags för tjejerna att göra stan någon helg eller vad säger ni brudar?? Kanske blir det när lilla jag fyller hela 27 år i juni. Uteservering, vin, krogen??
Tycker iaf jag låter som en alldeles lysande idé.
Trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer: