lördag 4 februari 2012

Mello :-)

Fotbollsträning, discokalas, handling på Willys sen hem för TAAACOS!!!!!!

Barnen har idag varit väldigt gnälliga o trötta. Speciellt Milton fast det hör ju faktiskt till vardagen numera. Trotts eller som man säger med lite finare ord, utvecklingsfas ;-)
Varje moment är en plåga typ. Mycket aggretion och skrik. Inte nog med det utan nu har han även skadat lilla tån här ikväll så nu är inget bra. Han säger även att han mår illa och nästan vill kräkas. Tror det är en trött kille som talar.
Han fick iaf ett mysryck efter middagen och städade och gjorde fint i vardagsrummet alldeles själv. Han dukade sen upp fint med sitt lördagsgodis :-)

Schlagerfan som jag är så är jag typ jätte lycklig att det drar igång igen ikväll. Det blir jag bara jag o tven ikväll. Mannen min drar iväg till vänner ja och barnen kommer nog somna vilken sekund som helst.
Men det gör inget alls. Känner mig rätt trött och skönt blir det att ligga i soffan med världens gosigaste filt hehe.

Imorgon kommer vi att göra skolvalet för Milton :-)



Inga kommentarer: