tisdag 28 februari 2012

Tankar.

Shit vad tankarna snurrar var eviga dag om livet och vad som skall göras med det. Hoppas min plan fungerar och att inte allt för många hinder kommer på vägen. Några kan jag nog ta mig förbi utan några större skråmor men blir det många blir det värre.
Är verkligen laddad med energi just nu. Visst så är vissa dagar mindre energifyllda som när någon jävla töntig sten ligger mitt i vägen och sabbar min bana. Men sånna är bara att sopa undan och fortsätta. Men så irriterande det kan vara med sånna smågrejer!!!
Men målet skall jag nå, lovat mig själv och min familj jag lever för <3

Elvira min lilla flicka har varit sjuk sedan i lördags med hög feber. Robin har varit hemma nu 2 dagar så imorgon tar jag över. Han har lite att fixa på sitt jobb innan han drar upp till fjällen med hans killkompisar imorgon kväll.
Hoppas Viris blir frisk till helgen eftersom det nämligen ska bli kalas för henne då ;) Ungen min blir ju hela TVÅÅÅÅ ÅÅÅÅR!!!!!!

Hörs puss hej!

Inga kommentarer: