måndag 6 februari 2012

Plugg.

värtJobb från 7.30-15.30 sen till komvux och lite studievägledning. Anmält mig till 3 kurser. Herrejösses vad är det jag givit mig in på?? 200 poäng skall jag läsa på 10 veckor. En blandad kompott hehe (EngB, Regligon, Sv C). Engelskan läser jag kvällstid på någon skola på Sveavägen men dem andra 2 blir på distans.
Jobb heltid, massa plugga, träning och 2 kids hmmm!!!
Intensiv vår (mars-maj).

Blev lite mkt att tänka på efter mötet så jag åkte raka vägen hem till barnen som farmor o farfar snällt hämtat. Lagade mat o tar det nu lugnt i soffan. Egentligen var det spinning inbokat men hoppade den idag. Hade verkligen ingen energi till det idag. Kör imorgon.

Ses i sommar då kära vänner haha. Ja, jag kommer ju typ sitta isolerad till den 25:e maj med plugg upp över öronen. Men det ska det väl våra värt i slutändan?!

Puss hej.

Inga kommentarer: