lördag 11 juli 2009

Ensam vaken.

Familjen sover och jag är uppe. Ätit frukost, vikt tvätt och pratat i telefon. Inget liv, inget stök, bara jag uppe i min ensamthet. Rätt så skönt haha. Det är bara bra för Milton att han sover länge nu så febern går ned någongång. Men jag fattar inte hur länge en männsika kan sova egentligen. Milton sov i stor sätt hela kvällen igår från kl 17 och sover än och kl är snart halv 11. Febern tar verkligen musten ur honom. Ska nog passa på att ta en lång och härlig dusch nu också innan familjen vaknar. Ha en bra dag!

1 kommentar:

betty sa...

Hej och tack för en trevlig dag med mina söta dockor. Det vart ju bra väder oxå. Teatern var bra med. Hoppas lillplutten blir bra inte roligt vara sjuk när det är härlig sommar. Vi åker imorgon där jag var som liten ska bli sååå roligt att få träffa släkten som finns kvar och barndomskompisar.
Vi hörs när vi kommer hem krama söta goa Milton och Robin med
sommarhälsningar från mamma