måndag 13 juli 2009

Måndag.

Började denna dag med att gå en härlig promenad efter lämning på dagis i ca 45 min. Borde göras varje dag eftersom det var så skönt och rogivande. Gick hem och somnade på soffan. Det var också helt underbart. Vaknade upp, fixade till mig och åkte ned till bästis på en kaffe. Malin och lilla Linn var också där på kaffe. Satt på balkongen och pratade strunt tills deras killar kom hem med Mc Donalds mat till oss. Hann precis få i mig min burgare innan det var dags att åka till jobbet.
Hemma igen ca halv 10. Åt lite mat och ringde syrran om morgondagen. Hon ska hämta Milton på dagis imorgon med kusin Abbe sen ska dem åka och spela fotboll. Skoj för dem. Själv ska jag jobba till 8 igen. Men sen är jag ledig igen fram till måndag. Blev en lyxvecka.
Nu ligger jag till min egen förvånad i sängen med datorn och skriver. Inte gillat de där förrut med datorn i sängen av någon konstig anledning men nu så. Har man laptop så har man, måste ju utnyttja det som går.

Stort GRATTIS till min bästa Emma som äntligen har sitt körkort i handen nu!!
Bra kämpat baby.

1 kommentar:

mamma o pappa sa...

STORT GRATTIS PÅ MADELEINE-DAGEN IDAG! kramar från mamma o pappa
vi ringer ikväll.