fredag 3 juli 2009

Fredag.


Första natten på länge som jag sov på. Det har ju varit alldeles för varmt så jag har bara vridit och vänt på mig i hettan. Druckit tusen liter vatten och sen såklart sprungit upp och kissat tiotusen gånger.
Inatt så varmt det relativt svalt och jag soooov. Ja är utvilad. JAAAA!!

Jag ska jobbar kväll ikväll, älskling ska på Thåström konsert och Milton ska jag skjutsa till mormors jobb innan jag åker till jobbet. Han ska få leka med henne och morfar.

Jag har varit livrädd för åskan fram till jag fick Milton och då menar jag LIVRÄDD, typ grinar och skakar som en gris. Men som imorse när det började åska kände jag absolut ingenting. Var rätt så mysigt och Milton sa: Det är gamla tantor som spelar trummor på molnen.
HAHAHAHAHA.
Ja då är man inte längre rädd om man nu var det innan.

Inga kommentarer: