torsdag 2 juli 2009

Tandläkaren.

Milton förvandlades till en liten "Lotta på Bråkmakagatan" idag hos tandläkaren. Ja ni vet vad jag menar då va?! Han tvärvägrade att öppna munnen så hon kunde tyvärr inte räkna några tänderna denna morgon. Att sitta i stora stolen som åkte upp och ned var skoj men inget annat. Vi försökte med allt. Så det blev ingen present ur korgen för Miltons del och sedan ett ytterligare besök inbokat i slutet av augusti för ett nytt försök att öppna munnen som ett lejon.
Nu ska det tränas, tränas och tränas every day!!

Nu ska jag ta och åka hem till bästis och dra upp henne ur sängen så vi kan dra och sola. 40 grader ute vid 8 på morgonen, ja hur ska denna dag sluta då?! Kommer koka som en kräfta när jag kommer hem ikväll. Måste raka bena sen åka.
Puss på er.

1 kommentar:

Betty som inte vill jobba sa...

Jamen det är ju bara som du räknar tänderna på honom på stora bilden högst upp. Där öppnar han munnen jätte bra. Nu var mormor rolig.
Milton ska få se sig själv på min skärm i morgon har hela skärmen Milton när han äter tårta. jag brukar hämta nya bilder på din sida och använda dom som skrivbordsunderlägg. Ja här inne sitter man framför datorn när man skulle kunna vara ute och bada. Usch för jobbet just nu. Vill bara vara ledig och göra roliga saker. Nu har jag fått skriva av mig. Kram från mamma betty