onsdag 1 juli 2009

Njutit.

Har bosatt mig hos syster ett tag men är hemma igen nu haha. Så skönt att vara ledig och få ha Milton hemma så han kan få leka med kusinen.
Igår var vi på ett litet badställe i Rönninge och kors i taket så BADADE Milton som en galning. Ja för er som inte vet så har Milton vägrat bada i havet tills nu. Allt bara släppte och han hade hur kul som helst. Fick nästan dra han upp när vi skulle gå därifrån. Innan har han knappt velat doppa tårna så jag vet inte vad som hände men bra gick det iaf och det är jag glad över.

Imorgon är det tandläkarbesök för Milton kl 08.00 för första gången i hans enormt långa liv. Vi har förberett ganska mycket så jag hoppas det går vägen och att han gapar stort när tandläkaren ber om det. Ja vi får allt se imorgon. Jobbigt bara att det är så himla tidigt. Är ledig imorgon med så måste jag ställa klockan på innan 07.00, det är helt galet. Men men....
Jag hoppas på regn och rusk nästa vecka för då ska jag jobba som ett arsle.

Inga kommentarer: