onsdag 22 juni 2011

Bitterfi**a?!?!

Fick ett ryck ikväll att ta en tripp till solariet i Tullinge C. Lite ny färg sitter ju ganska fint till midsommar. Får se om jag kommer iväg imorgon med.
Tycker det både är vidrigt och pinsamt att inte torka av sin svett efter sig. Kommer ut en solbränd dam i ca 45-årsåldern i de båset jag sedan går in i. Kvar är pölar av svett, hur fan tänker man??!! Är det såååå himla jobbigt att ta sprayflaskan och spraya lite sen ta papper och torka?? Lathet eller bara äcklig?? Blääää!!!

Efter 16 min är jag klar. Utanför sitter fyra ungdomar. Sånna som tydligen inte har något liv utan käkar godis utanför solariettoaletten :/ Två st sitter mot ena väggen o två mot den andra och bena rakt ut i gången där man går. Jag går mot dem (ja eftersom man måste gå ut den vägen), tre av fyra drar snällt undan sina ben från vägen men en jäkla kaxig tönt låter dem vara kvar?? Jag tittar på henne med blicken 'ta bort fötterna' men hon glor tillbaka så där som bara ungdomar gör you know haha.
Jag flinar bara och går snällt över hennes trasiga gympaskor fast jag egentligen hade lust och snäsa åt henne.
Nu är då frågan, har jag kanske gått o blivit lite gammal på senare dar eller bara bitter?!?! Ungdomar har vi ju alla varit... Fan inte vill jag bli en tjurig bitterkärring redan. Dags att rycka upp sig och låta kidsen ha lite skoj med oss äldre eller vad sägs??
Orka äns haka upp sig på sånt här drabbel... Kanske är jag som inte har något liv?! Skit samma nu ska jag sova för imorgon är det älsklingens födelsedag!!!!!! :)

Inga kommentarer: