måndag 13 juni 2011

Slut på helgen igen!

Fredagen blev seg men härlig. Jobbade då som sagt och somnade redan kl 19 i soffan som jag hade gissat på (fast bara en powernap). Kvicknade till igen efter drygt en halvtimma för att äta pizza och kolla tv.
Barnen var slutkörade dem med efter massa lek i värmen på dagis hela veckan.

Lördagen var det målning av Sofia&Peters radhus på sländan. Jag jobbade medans dem andra drack sig berusade på öl & rose ;) Närå alla var grymma!!
Jag lämnade dock sländan vid 17 då vår barnvakt skulle iväg på sitt håll. Robin blev självklart kvar på middag + fest på sländan.

Jag hämtade kidsen som hade haft en super bra dag hos syster. Lillskruttan hade badat i havet... eller Brosjön kanske är en sjö då hehe.
Blev donken o lördagsgodis sen vidare hem till Emma & Nellie. Medans dem åt middag var jag o barnen ute i lekparken o roade oss. Ja Emmas place dör man typ i på sommaren, huuuaaa så varmt det är där.
Elvira åkte ruschkanan helt själv och försökte göra allt coola brosan gjorde :)
En kaffe och några kakor inne hos Emma innan vi åkte hem och sooooov. Mensdötrött var jag!

Idag var jag och Milton i skäris på förmiddagen innan skulle på kalas. Äntligen hittade vi sandaler till honom. 2 par snygga shorts blev det också från name it till honom + att vi nu fixat present till bästa älsklingen också ;)

Molly med familj var över på middagsbjudning ikväll. Robin stod för köttgrytan och jag för jordgubbspajen. Alltid samma fördelning hehe.

Nu ska det sovas igen zzzzzzZzzZzzZzzz

Inga kommentarer: