onsdag 15 juni 2011

Lambi ;)

Hittade en nybadad Elvira i Miltons säng med ett Lambilamm i munnen. Detta lamm verkar vara ett sådant som går att skölja av och måla igen tydligen då färger försvann direkt när Elvira började suga på den :/
Som tur var så försvann färger lika fort på lillbus med hihi!

Blev ingen häng med vänner idag. Fick sprängandes huvudverk efter att ha packat in handlingen i skåpen. En fet ipen och sen la jag mig på soffan. Somnade... Jessika ringde vid ett då jag sovit i 1 1/2 timma och undrade ifall jag skulle med till Tumba men jag somnade om på fläcken när vi lagt på hehe. Vaknade upp igen halv tre med fortfarande lite värk :( Blev 2 koppar kaffe innan jag begav mig för att hämta hem kidsen.

Har nu ätit en super god köttfärssås gjord av mig då såklart ;) Den blev verkligen klockren. Så mkt godare när den stått o småkokat i ca 2 timmar än när en är klart på en pisskvart!!

Puss puss hej.

2 kommentarer:

Emma sa...

Tur att du fick sova då iafd! puss påre.

Mamma sa...

Stackars dig med din huvudvärk. Ja maten blir mycket godare om den får småkoka några timmar. Detta hade mormor din tyckt om att höra.