måndag 20 juni 2011

Räcker nu va!!

Nej nu räcker det med halvvarma och rengniga dagar. Sommar & stor sol väntar jag nu ivrigt på!!
Aja haft en bra dag iaf.
Robin & Elvira körde jag iväg hem till Jessika & Molly imorse så dem slapp sitta här hemma och glo medansa jag och Milton skulle till logopeden. Åkte sedan till Tumba vi med på lunch och lite lek i en park. Blev även att vi stannade på grillmiddag. Synd bara att jag glömde både tomaten & gurkan hemma när jag skulle hämta Miltons köttbullar... ja det blev endast isbergssallad i skålen ;) Mitt minne är inte diekt på topp just nu.
Fin kväll blev det och vi barn/tjejer & Robin åkte med för att se på grabbarna (benny,jonas,micke) när dem åkte cross i Tullinge.

Imorgon är det Grönan som gäller!!! Först kurs på arbetsförmedlingen :/
Milton är toklycklig och jag med :) Hoppas han gör mig sällis i Vilda musen. Såg att det är längdgräns 110 och min lilla plutt har ju blivit 115 nu så... man eller mus!!! Närå ska inte skrämma honom med den banan. Räcker nog med nycklpigan. Den skrek han iaf på förra året.
Får se om jag knäcker älsklingen min i alla tävlingar i år igen. Förra året va han kass!! Nu tror jag han är sugen på revanch men det skall jag sätta stopp för.

Puss&kram

Inga kommentarer: