tisdag 14 juni 2011

Trädet!!

Ikväll (ca 3 timmar) har jag haft "operation rädda sovrummet".
Våran säng väger typ tvåhundra ton och därmed nästan ej ruckbar men jag lyckades att flytta på den en aning så man kunde få komma åt alla ytor att dammsuga på. Dessutom drog jag ut sänglådorna och lyfte bort reserbottnarna så den tjocka mattan av damm under sängen också kunde få försvinna. Dem mörka gardinerna drog jag ned och bort med massa skit som skräpade där :/
Ja nu kan man sova lugnt igen haha. Men nu har jag sådär härligt ont i ryggen... Suck!!

Idag har jag hyrt film :) Var miljoner år sen eftersom man numera fixar på annat sätt. Milton valde "marmaduke" och jag valde "the tree" till mig & Robin. Har velat se den jätte länge nu så hoppas fan den är bra annars blir jag lite putt. Har endast sett Dramafilmer de senaste dagarna så om jag går omkring och är lite nere så vet ni varför lixom ;)

Imorgon ska båda barnen till dagis och jag ska hmm........ ja vi får se :)

Puss&kram

Inga kommentarer: