fredag 15 juli 2011

Fredagen...


Har inte hänt något direkt skoj idag inte...
Elvira har sovit och varit gnällig som ä helt förståligt med hög feber. Nu på kvällen har det varit bättre. Hon har fått ett bad, välling och leker nu med brosan sin.
Ett litet kräkanfall blev det efter att jag råkat spruta in alvedonen för fort i munnen på henne. DUMMA MAMMA!! Men hon repade sig fort efter som tu var :)
Robin är på filmkväll med min pappa och syster kille så det är jag och kidsen lixom.
Tror dock dem båda somna snart, ser så ut.
Jag får väl då titta på någon film som Robin fixade igår.
Imorgon är det iaf Trosa som gäller för oss mammor & barn eller ja alla som vill antar jag. Jag tar med mig min Prins för att hoppa hoppborg, rida på ponny och måla ansiktet!! Sjuka Elvira får stanna hemma med papi. Hon måste kurera sig nu innan vi drar på tisdagmorgon. Skulle kännas bäst att Inte ha någon febrig ettåring i bilen i ca 85 mil. Har redan gjort det med Milton en gång när han var 1½ år men då bara ca 45 mil.

Puss o hej.

Inga kommentarer: