söndag 24 juli 2011

Öland!

Kom iväg 13 min efter planerat, heja oss! Jag är i vanliga fall inte kapabel till att vistas uppe vid 06.00 men vet man att det är för något kul så går det ju såklart ;)
Mot Öland till våra vänner!!
Resan på 65 mil (ca 8 timmar med raster) till bra både för mig sim körde o resten av familjen. Mötte upp vårat gäng i Borgholm på lite glass innan vi åkte till huset i Byxelkrok. Allt var bättre än vad jag tänkt mig och det är skönt. En tacosmiddag har vi avnjutit och även något glas rosé. Emma o Nellie har också varit på besök hos oss nu på kvällen.
Emma hade med sig sånna där eldballonger ni vet. Ja man skriver sina namn på den, tänder på bottenplattan så den sedan blir varm o drar upp i luften. Cool var det men lite läbbigt också.

Självklart hoppas vi alla på stor sol imorgon så att vi kan få packa oss iväg till Böda men troligvis blir det mulet. Då blir det promenad till hamnen för att mysa.
Dags att sova nu.
Puss hej!

1 kommentar:

Mamma Betty sa...

Ha det så mysigt nu i Torp. Du är duktig du på att köra så långa sträckor. Puss till dig fr ma o pa.